Linkuri pentru duminica

amy_merrick15_800

Cand eram mica puteam sa stau ore in sir sa privesc cum bunica cosea sau cum bunelul mesterea ceva din lemn. Eu pana acum cred ca nu exista nimic mai fascinant decat atelierul unui mestesugar. E adevarat, insa, ca asa ateliere curate eu n-am vazut niciodata. Admirati-le.

Mie imi place sa ascult cum doarme si tace omul iubit, cum ma linisteste prietena mea, cum ploaia se atinge de pamant. In rest, eu aud. De azi promit sa ma invat sa ascult doua-trei lucruri in plus. De aceea ca…

As vrea ca cititul sa devina noua moda. Si ca pe langa miile de pagini web cu fotografii ale oamenilor stilati, sa apara alte zeci de mii de pagini cu fotografii ale oamenilor citind. Exact ca aceasta.

Mie mi-i drag acest om. Dar, mai intai a fost poezia.

Trist. Frumos. Adevarat.

foto: aici

Lasă un răspuns

