Stari

Mi-am scos cizmele si sostele de lana si mi-am bagat piciorele in raul care curge intre noi. Tu vorbeai despre fostele iubite, despre cum eu n-am sa-ti fiu niciodata sotie si despre cat de genial esti. Eu ma gandeam ca pe noi ne despart milioane de ani lumina, oceane, continente si pustiul Sahara, ca bonus. Si ca toata nebunia jucata de atata lume, nu e decat lipsa de inspiratie. Si ca cea nebuna sunt eu. In linistea mea.

***

M-am incolacit la margine de padure care se intinde pe patul meu si am gasit o scrisoare de la un tanar. El inca nu stie ca pe noi ne despart 10 ani, in care eu am iubit, asteptat, nascut, urat, bagat picioarele, sperat. Si ca eu demult nu mai cred in povesti despre tristetea existentei si regasire. Eu m-am invatat sa iau tot ce mi se da. Cu pofta, curiozitate si bucurie. Asteptarile ne vor omori intr-o zi. Si nu sunt sigura ca dragostea ne va salva.

***

Exista lucruri de care nu poti lipi cuvinte. Ca si padurea de la marginea patului, sau raul care curge intre doi oameni, sau firele care se tes intre un el si o ea, sau oceanul  ascuns sub puloverul meu, sau drogul in care se transforma cineva.

Exista stari pe care nu le gasesti in dictionare.

3 gânduri despre „Stari

  1. aici imi vine fraza bunicului postata anterior, diarea mintala sau emotionala, care e mai comoda oare, pentru ca de bred de acest gen am nevoie, nu ma refer la altii :) pustiul se simte uneori, dar revine autonomia ego-ului, un fel de intregire, eu incep sa ma pierd, si ma las dusa de val :)

  2. Eh, scrii a naibii de bine! simti citind si rima, si piciorul metric… Vroiam sa-ti zic inca acum cateva postari: lasa plebei topurile de mucava si apuca-te de scris o carte! aici e o risipire vana de perle (desi simt ca nu te iai tu dupa sfaturile altora :))

Lasă un răspuns

