Inainte de sfarsitul lumii, eu vreau ca tu sa stii…

Eu daca as putea as fugi pana la tine si ti-as spune ca nimic nu conteaza. Nici chiar cuvintele pe care ti le-am spus azi. Si te-as apuca de mana. Si as vrea sa nu-ti aud vocea. Azi as vrea ca tu sa taci. Pentru cateva clipe. Si sa intelegi ca eu nu te judec. Si chiar daca am facut-o, fara sa-mi dau seama, a fost mai mult o reactie de aparare. Si ca noi oamenii suntem atat de slabi si atat de singuri. Si ca in fiecare zi ne inventam cate o viata noua, de aceea ca nu mai putem suporta ceea ce se intampla. In noi. Si langa noi. Si ti-as mai spune ca nu exista corect si incorect. Si ca fiecare isi incearca propriile limite asa cum il duce capul.

Si nu sunt eu mai buna. Nici mai desteapta. Nici mai puternica. Si ca daca se intampla sa accept un om in viata mea – o fac la pachet. Cu toate nebunia lui. Cu toate adictiile, slabiciunile si ratarile lui.

***

Cica peste o luna e sfarsitul lumii. Eu m-am gandit ca ar fi frumos sa lasam totul la o parte si sa traim. Sa cheltuim toti banii care ne-au mai ramas prin ciorapi, sub saltele si intre carti. Sa fim mai putin destepti. Sa iubim. Sa nu facem planuri. Si sa dormim acolo unde ne-a prins noaptea.

Lasă un răspuns

