Ei, tinerii

Azi dimineata, in timp ce o pieptanam pe Ilinca, ea ma intreaba:

-Da’ ce, e adevarat ca mirele trebuie sa fie mai in varsta decat mireasa?

-Mmmm, cine ti-a spus asta? Buni?

-Nu…ma gandeam si eu…

-Pai, cum sa-ti spun, de obicei asa se intampla, dar asta nu e o regula.

***

Mama intotdeauna m-a invatat ca e mai bine sa te iubesti cu un barbat mai in varsta. Si ar fi de dorit ca el sa fie putin chel, cu burta si un inceput de impotenta. Asta am adaugat deja eu. Motivul este pe cat se poate de simplu, pe atat de egoist: langa el vei arata intotdeauna tanara, supla si frumoasa. Ca printesuica isterica de pe bobul de mazare.

Eu am fost o eleva rebela. Si la scoala si acasa. Toata viata nu am facut altceva decat sa ma impotrivesc. Sistemului, sefilor, rudelor si mamei. Si am inceput sa ies cu barbati mai tineri. De aceea ca pot. De aceea ca mana mea luneca mai usor pe spatele neted al unui barbat de 24 de ani, decat pe cel al unui de 45. (Da, aici m-am inspirat din „Iosif si amanta sa”, recunosc). Si de aceea ca imi place sa duc o viata fara program, sa incurc ziua cu noaptea si sa fac glume politic incorecte. Sa-mi las picioarele in apa si capul pe iarba, sa mananc gheata si sa ingan aceleasi cantece cu omul care este mai tanar decat mine doar in buletin.

Eu nu prea inteleg de ce femeile cauta barbati mai in varsta. Sa le poarte de grija cand ei vor fi ramoliti, iar ele isi vor dori sa-si traiasca a doua tinerete? Sau sa-i ingroapae mai repede si sa verifice daca mai sunt in stare sa seduca, deja pe cineva mai apropiat ca ani? Ca, vorba ceea, o inmormantare mai trece, da’ doua deja palesc la buzunar. Sau poate au nevoie constanta de un tatic, care sa le aminteasca unde le este locul si sa le pedepseasca pentru fiecare obraznicie? Sa le cumpere bomboane, rochite cu volanase si sa le duca la Luna Park? Nu stiu, nu stiu… Mi se par dubioase astfel de dorinte.

***

Eu, Slava Domnului, pe langa mama, mai am si o matusa. Inteleapta femeie. Ginecolog. De la ea am invatat doua lucruri esentiale: 1. Trebuie sa te iubesti, in primul rand, pe tine; 2. Trebuie sa te intalnesti cu barbati mai tineri (stie ea de ce). Mai era si a treia lectie de viata, dar eu am simtit ca this is too much.

***

Mie imi place de Alla Pugaciova. Bravo ei! Eu la 60 de ani tot imi voi gasi un Galkin si las’ el sa-mi maseze talpile. De Demi Moore nici nu mai zic. Ei si ce daca s-au despartit? In schimb, cati ani de fericire! Ne minunam impreuna:

30 de gânduri despre „Ei, tinerii

  1. din partea mea, nu CONTEAZA virsta in buletin, ci cea din suflet :) Nu CONTEAZA ce virsta are partenerul tau de viata, important este faptul sa te simt bine alaturi de el! Si trebuie sa-ti fie pina in violet de parerea altora, nu traiesti pentru lume si pentru vorbele lor,Traieste asa cum iti vine tie! De mule ori cei din jur incearca sa te eticheteze, reesind clar lucru din actiunile pe care le faci, dar dupa opinia mea nu este cazul, mai bine ne vedem fiecare de chestiile noastre si sa nu incercam sa o facem pe priceputii, deoarece nimeni nu s-a nascut invatat, stim cu totii viata ne arata de toate :) asa ca nu stim ce ne asteapta :)

  2. Nu te-ai gandit ca, poate, barbatii ceia de 24 de ani prefera ca mana lor sa lunece mai usor pe spatele neted al unei fetiscane de 18, decat pe cel al unei doamne trecute de 30?

      • Corect! (unele femei, cand au nevoie de carne frageda, aleg sa mearga la macelarie:))))))) Dar de ce le refuzi alegerea celor carora le plac barbatii „mai copti”? De ce neaparat etichete – „dubioase”, „tatici”? Daca e sa urmam aceeasi logica (Freud rimeaza bine cu Oedip, nu-i asa?), am putea presupune ca femeile pasionate de tinerei le sunt, de fapt, niste „mamici” – pentru a-i cocolosi, a le sterge mucii etc:))) Nimic personal.

        • Paloma, eu am acelasi raspuns pentru toate – fiecare cu alegerea lui. In plus, atunci cand scrii un text hiperbolizezi unele fenomene pentru a le face mai mustoase. E si asta o tehnica a scrisului.

      • Corect! (unele femei, cand au nevoie de carne frageda,aleg sa mearga la macelarie:)) Dar de ce le refuzi aceasta alegere celor carora le plac barbatii „mai copti”? De ce neaparat etichete – „dubioase”, „tatici”? Daca e sa urmam aceeasi logica (Freud rimeza bine cu Oedip, nu-i asa?), ar reiesi ca femeile pasionate de tinerei le sunt, de fapt, niste „mamici” bune sa-i cocoloseasca, sa le steraga mucii etc:))) Nimic personal.

      • NU POT SA CRED ca filtrezi mesajele care nu-ti plac!!! E o palma fierbinte pasiunii pe care am facut-o pentru blogul tau. Vrei sa te sufocam doar in osanale si sirop? O sa-mi vad atunci de treaba (nu ca tare m-as fi ostenit pana acum comentand:))))))))))

    • mi se pare ca din moment ce un barbat alege sa fie cu o femeie, nu varsta trebuie sa fie determinanta, si o sa adore o fetiscana de 18 ani pentru ca ea o sa fie sigura de acel drag pe care il are din partea lui, dar cand acest drag o sa fie directionat spre o lady de 30 de ani, aceasta fetiscana se va identifica cu ea, isi va crea complexe, totusi e bine sa vedem relatia in sine, decat raportul de varsta

    • Doamna trecuta de 30:)) De parca dupa 30 se termina viata…. Cate doamne de astea trecute de 30 arata mai bine decat o fetiscana de 18, nu mai vorbesc despre faptul ca se simt si gandesc mai bine….

  3. eu abia acum am inteles ca in marea majoritate a cazurilor relationez cu cei mai mici in ani, dar la fel de interesanti ca persoane, altii mai mari de 30, deja sunt nu stiu cum mai asezati, mai putin lipsiti de curiozitate, si plus la asta zambesc mai putin, da mie imi place sa vad barbati care zambesc, cu ficatu :)))))))

  4. „Eu nu prea inteleg de ce femeile cauta barbati mai in varsta.”
    Pai , barbatii mai tineri sau de aceeasi varsta cu femeia , sunt mai retarzi. Baietii se dezvolta mai lent dacat fetitele , dah ! Diferenta normala intre un barbat si o femeie , la varsta casatoriei este de …7ani.
    Un barbat la 65-70 de ani este …un barbat in schimb , uita – te la o femeie de 70 de ani pe strada…Daca mai iese pe strada…

Lasă un răspuns

