Nebunii

Eu am cunoscut tot felul de nebuni. Cei mai nebuni, insa, au fost cei care si-au imaginat ca ei nu au nevoie de nimeni. Ca e de ajuns sa spargi baloanele de sapun pe care le lanseaza altcineva. Si sa nu dai nici doi bani. Pe nimeni. De aceea ca ne nastem singuri si murim tot singuri. De aceea ca sportul e viata. Iar fumatul ucide.

***

Mie imi plac nebunii. Eu stiu sa vorbesc cu ei in gand. Si sunt sigura ca ei ma aud. Eu ii visez, le stiu din timp toate miscarile. Eu ii simt. Eu stiu cand ei vor veni si cand vor pleca. Eu stiu cand merita sa-i astept si cand s-o las balta pana la urmatorul sfarsit de lume.

Mie imi plac nebunii, de ceea ca eu sunt foarte previzibili in actiunile lor. Si nimic nu e mai stabil pe lumea asta decat un nebun in nebunia lui.

***

Insa, mie nu-mi plac nebunii care incearca sa ma convinga ca e bine sa treci prin viata in singuratate. Ca trebuie sa acumulezi totul in tine, ca o camila in cocoase, si sa treci cu aceasta provizie tot pustiul. Ca nu trebuie sa imparti. Ca nimeni nu merita nimic. Ca orice imbratisare nu e decat o pierdere de timp. Si ca fiecare om care te iubeste nu e decat o povara. Ca dragostea e un masea care putrezeste de la radacina si care trebuie scoasa cu prima ocazie. Ca dorinta e pentru cei slabi de fire. Iar dorul nu e decat o mancare de peste.

***

Uneori, serile, ma gandesc cum traiesc ei. Daca nu le este greu in nebunia asta a lor minuscula, rece si sterila. Daca nu s-au saturat sa-si umple buzunarele sufletului cu texte, note, ganduri. Daca nu se intampla sa stea si ei seara si sa se gandeasca ca parca ar vrea sa dea si altcuiva.

3 gânduri despre „Nebunii

  1. Valocordin | Alo... BEBE!

Lasă un răspuns

