Post-factum

Eu mi-am pus azi cea mai frumoasa rochie. Una care are doar un singur nasture.

***

Dimineata a fost cu gust de ceata, amestecata cu ramasite de la cafeaua de aseara si celor 400 de cuvinte pe care le folosim zilnic. Eu le-am folosit pe toate intr-o singura noapte. Desi, nu, daca ma gandesc mai bine au fost doar 380. Au lipsit cele mai importante.

Eu asa si nu m-am invatat sa vorbesc. Si in orice minut in care spun cu un cuvant mai mult decat as face-o de obicei, simt cum se apropie o masina imaginara cu 180 km/ora, se atinge de picioarele mele si ma arunca in sus. Su eu zbor. Si nu inteleg ce se intampla. Si mi-e ciuda pe mine ca nu am fost atenta cum traversez. Ca nu m-am uitat la semafor. Ca iarasi am fost o cascata.

***

Viata e cel mai tare drog. Eu devin dependenta.

Lasă un răspuns

