Linkuri pentru duminica

De ziua mea, pe 1 octombrie, e si Ziua Internationala a Persoanelor in Etate. Eu am o atitudine complexa fata de aceasta patura a societatii. Sunt oameni in varsta care ma scot de pe fix cu vesnicile lor pretentii si plangeri, altii imi ridica moralul, deoarece au atata energie, incat ar putea alimenta cu ea o clasa de copii si tot le-ar ramane. Si apoi, corpul nu intotdeauna arata varsta adevarata a detinatorilor lui.

Una dintre destinatiile mele pentru 2013 este Polonia. Cand ajung in Varsovia, trec numaidecat pe aici.

Zece idei pentru un week-end acasa. De exemplu, week-end-ul urmator.

Cina cea de Taina in interpretare libera.

Daca vreti sa stiti ce fac doua femei de 31 de ani (care si-au lasta acasa 3 copii si un sot) timp de doua zile intr-un oras total necunoscut, treceti pe la tanti Nastea prin ospetie. Ea stie sa povesteasca. Deci, la Budepasta, partea I si la Budapesta, partea II.

Olya este o fata ca o raza de lumina. Cred ca multi dintre voi ii cunoasteti vocea, pe care ati auzit-o candva la ProFm. Olya este un caz perfect de armonie, cand dulceata vorbelor ei chiar o reprezinta. Ea are si un blog. Foarte pozitiv si colorat. Iar faptul ca Friday Knits apare chiar pe prima pagina, nu e decat o coincidenta :)

Un film genial, de privit luni, marti, miercuri, joi, vineri, sambata sau, cel mai bine, duminica seara, alaturi de cei dragi. Noi am facut aceasta experienta aseara, eu si Ilinca, cuprinse sub plapuma. Am ras pana la lacrimi. Dar am si lacrimat discert.

***

Sa aveti un sfarsit de duminica frumos! Si nu uitati sa multumiti prietenilor pentru rabdarea si dragostea lor.

foto: BODIE and FOU

Un gând despre „Linkuri pentru duminica

Lasă un răspuns

