Aleatoriu

Cu doua luni in urma tare vroiam sa ma marit. Sa cresc copii si sa fac bors rosu. Acum nu mai vreau. Mi-a trecut. M-am obisnuit cu aceste acutizari de toamna. Daca inainte toamna incepea sa ma doara stomacul, acum toamna vine cu fel de fel de idei nastrusnice. In plus, mie nu-mi place borsul rosu. Mie nu-mi place niciun fel de bors.

***

Atunci cand nu stii ce sa faci, sa pastrezi sau nu o relatie, nu are rost sa insiri pe o foaie (sau in cap) plusurile si miniusrile ei. Asta e o pierdere de timp. Sunt barbati (in cazul femeilor) carora le putem ierta orice. Si sunt barbati carora nu le putem ierta nimic. Nici chiar faptul ca in loc de orhidei, pe care le asteptam, au venit cu gladiole. Este asa un cuvant „dragoste”. Diferenta e in el.

***

Eu aleg prietenia. Si fericirea de a fi alaturi de prietenele mele. De a impartasi cu ele bucuriile si durerile. De a sta cuminte sub un dus rece sau de a aplica o palma aspra pentru lipsa de caracter. Prietenele fac parte din cele cateva realizari din viata mea. Ceea ce va doresc si voua.

***

Calatoriile fac bine la sanatate. Chiar si cele de doua-trei zile. Cand calatoersti, pasesti in alta dimensiune. O dimensiune paralela vietii tale. Timpul devine o notiune foarte abstracta. Un minut nu mai are 60 de secunde. El are atat cat iti trebuie tie. Cand calatoresti, ramai singura in fata gandurilor si emotiilor tale. Nu exista nimic de ce poti sa te agati. Nimic ce ar pute sa-ti acopere lipsa de sinceritate fata de tine insati. In plus, calatorind descoperi cine conteaza cu adevarat. Cine? Omul cu care ai vrea sa impartasesti fiecare clipa de dincolo.

***

Chisinau e un oras urat. Dar aici e casa mea. Si mahala mea. Aici traiesc oamenii de care imi pasa. Desi, as vrea sa-i pot lua pe toti, intr-o zi cu soare, si sa-i mut undeva pe malul marii. Intr-un oras cu case frumoase, piste ciclabile, terase deschise anul imprejur, parcuri cu iarba verde, cinematografuri cu filme in original si cafeneli la orice colt de strada.

 

4 gânduri despre „Aleatoriu

Lasă un răspuns

