Budapesta. Baile termale I

4 gânduri despre „Budapesta. Baile termale I

  1. da noi la care am fost era o parte comuna pentru barbati si femei si acolo trebuia sa fii in costum de baie, apoi era alta sectie separata doar pentru femei cu diferite bazine cu ape lecuitoare, cu saune, jacuzi si acolo toate femeile erau fara costum de baie, stateau relaxate si intinse goale peste tot:)

  2. Oh, imi aduci amintiri, eu am fost prin 1998 cu o prietena si eram asa jenate ca toate femeile erau cu pielea goala in bai fara nici o problema da noi adolescente inca nu prea eram comfortabile cu corpul nostru si ne cam jenam, macar ca acuma imi dau seama ca aveau un corp perfect la 18 ani :)

Lasă un răspuns

