Pogonofilie

Eu am un fetis. O idee fixa ce tine de frumusetea barbatilor. Ceva care ma preocupa inca de mica. Ceva care nu a avut bunicul meu, desi atat de mult mi-as fi dorit, iar el intotdeauna ma purta cu zaharelul.

Mie imi plac barbile. La barbati. Iar atunci cand vad unul cu o barba ingrijita, parca ma orbeste lumina lui Dumnezeu. Fetis, ce vreti…

Deci, o mica indulgenta inainte de culcare:

Iar la urma, pentru desert, l-am lasat pe cel mai gustos – Caleb Followill, solistul din Kings of Leon:

foto: Pogonophile, A collection of well-behaved beards, Google

2 gânduri despre „Pogonofilie

Lasă un răspuns

