O masa perfecta pentru un atelier perfect

Eu visez sa am un atelier. El poate fi intr-o camera mica sau intr-un studio mare si luminos, cu ferestre frantuzesti. Iar in atelier, visez sa am o masa mare si spatioasa, pe care ar incapea toata dezordinea mea creativa.

Cam asa ceva:

foto: sursele aici

3 gânduri despre „O masa perfecta pentru un atelier perfect

  1. Am descoperit intamplator blogul tau si-mi place la nebunie! Ai o penita usoara si proaspata – am impresia ca printre randuri se aude falfaitul unor aripi de pasare… Sa-ti traiasca fetita si sa te bucure si sa se bucure si ea de asa mamica. Da, si cat mai curand sa ai atelierul ce ti-l doresti! (Ne mai auzim, daca-mi permiti:))

Lasă un răspuns

