Linkuri pentru duminica

Blogging-ul are doua mantre. Care sunt ele, gasiti aici. Cu putina imaginatie, le puteti adapta si la romana.

Ati auzit de Bookletta, geanta pentru fetele cu carte? Turcoaica Yegane Dilek a scos pe piata o Bookletta, versiune extremala. Imi place!

Azi a luat sfarsit perioada mea de subnutritie. S-a intors mama, iar maine revine din vacanta si Ilinca. E timpul perfect sa-mi actualizez sursele culinare. Iata ce am gasit – frumos, colorat, apetisant, iar cu engleza mea si capacitatea sporita de adaptare a oricarei retete, de maine mancam ca din reviste!

Bucatele de interioare fantastice!

National Geographic a desemnat castigatorii concursului anual de fotografie. Impresionant!

Prognoza meteo pentru saptamana viitoare este lipsita de orice mila fata de noi, cei care nu suportam caldurile. Acum sau niciodata e timpul de plecat in Islanda.

foto: aici

 

Lasă un răspuns

