In asteptarea mamei

Mi-e dor de mama. Mama care e plecata de aproape trei saptamani. Mama care se intoarce maine.

Prima data mi-e atat de dor de ea. Prima data abia daca puteam sa rabd sa ajung acasa, la telefonul meu mobil, s-o sun si sa-i spun ceva ce niciodata nu i-am mai spus. Sa-i povestesc cat sunt de fericita. Sa incalc regula mea de aur si sa-i spun ca m-am indragostit. Nebanuit. Pe nepusa masa. Eu, care numai dragoste nu vroiam.

Si pentru prima data numai cu ea vreau sa impart aceste momente. Numai ea sa stie cine, cum si unde. Si pentru prima data vreau ca ei doi sa se cunoasca.

***

Intre timp, am omorat femela din mine. Cu un glonte in crestet. Pe cea care era vesnic in cautare. Infidela. Fara principii. Cu emotii debordante, distrugatoare. Sau fara emotii. Devoranta. Care stia sa-si stinga simturile in cele mai portivite momete. Just sex. Sa-i fie tarana usoara.

***

Dragostea este.

 

Lasă un răspuns

