Plecata in luna de miere

Cu ceva timp in urma am descoperit meditatia. Si cum sunt din tagma autodidactilor, mi-a luat ceva vreme si energie sa inteleg, de sine statator, cum, cand si pentru ce meditez.

Acum suntem in luna de miere, eu si meditatia. Din acest motiv, imi iau ramas bun de la voi pana luni. Eu voi avea cinci zile in care voi incerca sa ajung acolo unde nu am fost inca. Sper sa imi reuseasca.

***

Va doresc liniste in suflet. Si va multumesc mult pentru mesajele ce mi le trimiteti. Uneori imi este greu sa cred ca am meritat astfel de cuvinte.

Un gând despre „Plecata in luna de miere

Lasă un răspuns

