Linkuri pentru duminica

Uitati de filmul „Yes Man” si incepeti sa spuneti „NU”. „NU” este noul „DA”. Cat se poate sa fim draguti cu toata lumea!

Eu deja mai mult de un an imi framant mintile cum sa tai o cordica continua dintr-un tricou vechi pentru a croseta ceva si iata, in sfarsit, am gasit metoda!

Vreau la o nunta din astea. La altele sa nu ma invitati. (Apropo, pe linkul dat gasit multe-multe idei faine in cazul in care vreti o nunta nu ca la moldoveni. Sau, pur si simplu, va puteti inspira pentru o simpla petrecere.)

Ilinca vine peste 2 saptamani. Exact atat timp mi-a ramas sa-i aduc camera la o conditie locuibila. Acum caut sa ma inspir. De exemplu, aici.

Fotografii senzationale. Fotografii care iti taie respiratia. Fotografii care adie a inaltimi. Azi l-am descoperit pe Eric Valli.

Noua campanie Louis Vuitton. Cum ar spune fratii francezi c’est la classe! Imagini sobre, text mustos. Un omagiu frumos lui Mohammed Ali.

***

SA AVETI O DUMINICA RACOROASA!

 

 

 

Lasă un răspuns

