Linkuri pentru duminica

Eu citesc o carte cateva zile. Sau cateva saptamani. Depinde de carte. Nu am citit niciodata o carte pe parcusrul unei zile. In primul rand, viteza cititului la mine e mica, in al doilea rand, nu vad care e sensul. Sunt, insa, oameni, care vad in asta un sens si vor sa ni-l impartaseasca si inca sa ne mai invete cum sa reusim si noi sa citim in sapte zile sapte carti.

Imi place Picasso. Nu, nu m-ati inteles. Nu ma pricep in ceea ce a pictat. Imi place de el. Ca om, ca talent, ca forta, ca barbat. De multe ori stau intinsa pe pat si ma gandesc cum e sa fii atat de geniu?

Eu sunt un om fericit. Fericirea traieste in mine, indiferent de banii pe care ii am sau de faptul mi-a vorbit sau nu obiectul pasiunii mele. Fericirea e acolo, de e soare sau viscol afara. E o stare de fapt. Dar se vede ca nu la toti oamenii e asa. O parte dintre ei au nevoie de liste, formule, sfaturi. Deci, atentie, 10 punctisoare pentru a transforma o viata lipsita de fericire intr-una plina de fericire!

Un blog care ma inspira. Are o lumina moale. Cuvinte putine. Imagini fotografiate parca din interior. Il ador.

In loc de povestea de seara. Emotionant.

Lasă un răspuns

