Azi

Azi corabia mea a fost intoarsa din port.

Azi tu ai devenit un concept.

Azi talpa dreapta mi-a spus ca pamantul respira odata cu mine.

Azi fata cu parul de aur mi-a aratat culoarea lacrimilor. Amestecate cu coniac de 5 ani.

Azi dimineata a fost confuza ca o seara de vara.

Azi mi-am inmuiat degetele in pahar. Am vrut sa-mi sterg amprentele.

Azi furtuna mi-a urlat in urechea stanga ca am par prea lung. Gandesc prea mult.

Azi m-a acoperit un val. Si dusa am fost.

Azi te-as strange de gat. Lung. Cu mainele mele mici si delicate…si nu le-as mai desface.

Azi vreau sa fie zapada. Sa vad cum curge rosu pe alb.

Azi Ilinca mi-a zambit in somn.

Azi ploaia mi-a dat o palma. I-am intors si celalalt obraz.

Azi esti doar un concept. Auzi? Doar un concept!

Azi s-a terminat pelicula in aparat.

Lasă un răspuns

