O zi din viata / ziua a patra

Niciodata nu am putut tine jurnaluri. Din celea in care scrii in fiecare seara. Am avut cateva tentative in frageda tinerete, dar m-am lasat. Acum, insa, as vrea sa incerc. Sa vad ce-mi poate da aceasta practica. Sa inteleg unde pleaca zilele mele si cu ce ma aleg din ele. Am decis sa incep acest jurnal pe 10 iunie si sa-l duc o saptamana. Un mic experiment pentru a-mi testa disciplina si memoria.

Update: am decis sa fac in fiecare zi o poza diferita. Si sa nu ma fortez sa scriu toate evenimentele, daca simt ca aceasta activitate ma depaseste. Si asta e un experiment – sa vad cat pot sa continui sa notez.

Update 1: Ufff.Devine un chin jurnalul asta. Perseverenta. De la asta inca nimeni nu a murit.

Update 2: Incurc deja zilele. Asa e cand nu lucrezi, nu mai stii in ce zi si ce data esti. Am inteles ca jurnalul meu e prea sec. Incep sa ma plictisesc.

***

Marti, 12 iunie, 2012

***

M-am trezit ca dintr-un „somn de moarte”. Ilinca a venit sa bata clopotul la capul meu. Ea vrea sandale, asa cum i-am promis.

***

Sculare indecent de tarzie. Ar trebui sa ma bucur de micile placeri ale vietii. Asa mi s-a spus. Capul patrat. M-am transformat dintr-o pasarica matinala in Tusa Bufnita. Buhuhuu!

***

Ilinca imi pregateste micul dejun. E bine sa ai copii. Totusi.

***

Internet. Blog. Facebook.

***

Am gasit unde sa stau la Bruxelles. E bine sa ai blog.

***

Fotografii. Rochie noua.

***

Imi amintesc ca trebuie sa renunt la inot. Sunt somera. Trebuie sa-mi stapanesc impulsurile.

***

Cafeaua s-a mutat de la 4 la 1. Sper sa pot dormi la noapte.

***

Dus. Haine obisnuite, „uniforma” de mama. Ne pregatim sa iesim. Ilinca vrea sandale.

***

Afara. Cald ca in cuptor. Suntem doi cozonaci glazurati care se misca.

***

Mergem la piata. Hm. Ceva nou. La piata dupa sandale. Sau nu – la magazinul de langa piata. E totusi o diferenta. Sunt o snoaba. Ilinca isi plateste cele doua perechi de sandale cu banii facuti din reclama.

***

Legume. Fructe. Arome. Imbulzeala. Caut minta si lamaie.

***

Acasa. Pranzul. Repejor-repejor. Internet. Blog.

***

Dansurile Ilincai. M-am saturat de ele ca de mere acre. In schimb, am o ora si jumate de Jack Kerouac. Numai noi doi pe coridoarele scolii.

***

Acasa. Renunt la concertul „Black Olives”. Mi-a venit o idee. Pe care stiu ca n-o voi aduce la viata. Dar e scuza buna si asta. Si, apoi, sunt somera. Nu-mi permit. Scuza asta e mai buna.

***

O seara fara speranta. Un fund de Buket Moldavii. Nici cu asta nu-mi surade norocul. Cineva mi-a spus ca sunt frumoasa. Deci, sa bem pentru asta.

***

Pat. Intuneric. Somnul nu vine. Imi amintesc ca practicam meditatia. Acum cateva saptamani. Parca a trecut un secol. Iau calculatorul langa mine, caut programul cu meditatie ghidata, bag castile in urechi si…ma agit si mai tare. Nu pot. Nu mai pot medita. Nici ghidat, nici singura. Am pierdut stalpul de care ma sprijineam.

***

Cred ca am adormit.

 

 

Un gând despre „O zi din viata / ziua a patra

Lasă un răspuns

