Bicepsi, femei si fetite

Ieri noaptea, cautand pe dracu in centrul orasului, se opreste langa noi un tip. Tanar, ochios, cu bicepsi ce jucau frumos sub camasa de vara.

Eu tac. Eu aproape intotdeauna tac. Las oamenii sa ma creada proasta, muta, straina sau toate impreuna. Prietena mea, mare iubitoare de socializare (mai ales cu barbatii trecuti de 18 ani) trece in ofensiva. Eu continui sa tac. Plictisita. Posomorata. Absolut neinteresata de bicepsi si ochi albastri.

– Tu ai o pedichiura perfecta – lanseaza tipul, infipt cu ochii in degetele cu unghii rosii, care se vedeau in deschizatura sandalei. – Tu esti o femeie frumoasa…te-as lua acum cu mine si te-as iubi…- tipul se apropie, imi mangaie usor linia muschiului ce trece pe partea exterioara a coapsei. El a invatat medicina. E maseur in timpul liber.

Eu tac. Zambesc absenta. El e tanar. Eu am cu cinci ani mai mult. Niciun rid. Niciun semn vizibil ca mi-am luat bacalaureatul. Eu am copil. Iar el vrea o femeie mai matura. Sa o impresioneze. Sa o iubeasca…

– Cum poti fi atat de frumoasa si singura sambata noaptea? – el sta fata in fata cu mine, intrebator, nerabdator, cu albastrul din ochi stralucind. Prietena mea a disparut.

Da, intra-adevar, cum poti? Cum poti avea pedichiura aproapre perfecta, tocuri de 12 cm, lenjerie cumparata la Paris, dintr-o nebunie, pentru a-ti impresiona amantul francez, smokey eyes, epilare persiana, 14 ani de experienta in spate si sa fii singura sambata noaptea? Si inca sa mai refuzi un gagel care te ia cu tot bagajul tau de complexe!

N-am stiut ce sa-i raspund. Si cautam ceva destept si cinic. Ca eu daca tac, tac. Iar daca deschid gura e doar pentru a taia in carne vie. Ce sa-i spui omului? Sa-i spui ca este cineva care nu te vrea nici goala, nici imbracata, nici vie si nici moarta? Si care te-ar putea avea cu tot cu pedichiura fara niciun efort. Usor.

Dar eu am tacut. Iarasi. Am zambit. El m-a sarutat pe obraz. Cuminte si dulce. Si mi-a spus ca sunt un copil speriat. Ca anii mei nu sunt in stare sa ascunda aceasta evidenta.

– Esti mica. Esti o fetita intr-un corp de femeie – bicepsii cu ochi albastri m-a luat de mana si m-a condus la taxi. Aparuse si prietena mea. Bucuroasa de lipeala pe care isi inchipuise ca o facuse.

***

Iata asa petrec fetele sambata seara…

4 gânduri despre „Bicepsi, femei si fetite

  1. Despre dragostea neimpartasita II | Alo... BEBE!

Lasă un răspuns

