La verdeata!

Am fost dimineata la piata (asta dupa 1 ora de infrarosii, dus Vichy si masaj…cervicalo-dorsal). Simturile mele s-au excitat la vazul verdetii de acolo! Spanac, macris, frunze de sfecla, busuioc, minta, frunze de salata, ceapa verde… Mi-am luat de toate. Sau aproape de toate. Azi ma imbrac in straiele mele de caprita si maninc doar verde. Altfel cum sa ajung la 50 de ani supla si frumoasa?

Ajunsa acasa nu stiam ce frunza sa iau si ce suc sa-mi fac, le-as fi bagat pe toate in storcator. M-am calmat, insa, repede, dupa ce am deschis Biblia mea de juicing. Din cauza unor mici disfunctii ale organizmului meu, nu pot bea suc din frunze de sfecla si spanac. Dupa cateva minte de cugetare, m-am gandit ca, totusi 3 frunze mici de spanac nu ma vor omori. Si daca mai pun un fir de minta, un castravete, un mar verde si o rondela de ghimbir, elixirul tinereii e gata!

 

3 gânduri despre „La verdeata!

  1. oho,leac pentru di toate ;)
    iata cind vin acasa la vara am sa te mai intreb odata ce efecte ai simtit dupa o perioada si daca merita am sa te mai intreb si unde se fac asa minunatii,daca nu te superi of course.

    • Cristina, asta e un fel de cheltuiala de bani :) Dar cica ajuta la tot :) Elimina grasimea, sporeste imunitatea, reda fermitate pielii etc.

Lasă un răspuns

