Lecturi intarziate: Eat, pray, love

Cred ca sunt la coada, la scara planetara, la citirea acestei carti. Dar, lucrurile bune se lasa intotdeauna asteptate.

„Eat, pray, love” e revelatia sezonului in lista mea de lecturi. Pe unde mai pui ca am citit-o in exclusivitate in troleibuz (si… avion) si fiecare calatorie de la str. Ion Pelivan pana la str. Tom Ciorba era acompaniata de lacrimi ascunse in gulerul vestei sau de zambete la coltul gurii.

Elizabeth Gilbert se transformase in alter-ego-ul meu care imi vorbea cand aveam capul incarcat de ezitatri si dubii. Citeam si imi dadeam seama ca „Eat, pray, love” e si povestea mea, cu mica diferenta ca eu inca nu-mi pot permite o sedere intr-un ashram indian sau cateva luni pe Bali. Insa, cu exceptia acestor mici detalii, am avut parte de fiecare experienta descrisa pe paginile cartii. Si sunt sigura ca orice femeie trecuta printr-o despartire din proprie initiativa se va regasi intinsa, alaturi de Liz, pe podeaua baii in toiul noptii intrebandu-se „Ce, Doamne, nu este in regula cu mine?”

Daca sunteti printre cei care n-au citit cartea, v-o recomand din suflet. Si daca aveti posibilitatea – cititi-o in engleza. Se citeste foarte usor. Si inca ceva. Intotdeauna am ezitat sa recomand aceasta carte prietenelor mele care sunt intr-o relatie sanatoasa, deoarece imi dadeam seama ca pentru ele aceasta lectura va fi doar o distractie, mie insa imi place sa cred ca „Eat, pray, love” poate fi mai mult decat atat. Am recomndat-o, insa, foarte insistent femeilor din jurul meu care sunt in perioada ce urmeaza unei despartiri. Si nu pentru a le face pofta de un sejur la Roma sau de un brazilian trecut prin viata care sa le maseze talpile intr-un pat king size in jungla balineza, ci pentru a le ajuta sa inteleaga ca orice despartire este un nou inceput. Un inceput al unei vieti de o suta de ori mai buna. Trebuie doar sa vrei si sa crezi si sa te scoli in fiecare dimineata determinata sa fii fericita. Chiar daca primele luni esti o epava. Chiar daca recuperarea va dura 2-3 ani. Schimbarea va veni. Eu va promit.

PS: eu nu am privit filmul.

2 gânduri despre „Lecturi intarziate: Eat, pray, love

  1. Am eu privit filmul care mi-a placut mult. Dupa asta am citit si cartea. Cred ca as mai privi/citi inca 1/2/3 ori, si tot as avea ceva de invatat. Cu toate ca nu am trecut prin despartiri, mi-a placut enorm cartea si am gasit-o aproape de sufletul meu (asa ca nu ezita s-o recomanzi prietenelor intr-o relatie sanatoasa).

  2. Multumesc pentru recomandare. Eu azi am terminat sa citesc cartea de Benita Brown, Dressmaker. Dupa ce termini sa citesti o carte mai ramai inca sa visezi scenele care au trait eroii, e frumos sa visezi, nu? ;) Tocmai ma gandeam ce carte sa citesc urmatoarea

Lasă un răspuns

