Breast cancer is not a pink ribbon

Dedicat tutror femeilor din viata mea care au invins.

Azi dimineata am gasit in posta un mesaj de la o cititoare a acestui blog care m-a bucurat. Tanara femeie a decis ca cea mai buna in zi in care ea e pregatita sa infrunte o intalnire cu ultrasogorafia sanilor a venit. Tot ea mi-a trimis si un link la tema. L-am accesat si am ramas stupefiata, derutata, emotionata. Am plans.

Am sa postez aici doar adresa si o poza. Pentru teaser (vin din teliviziune, nu ma pot debarasa de unele reflexe). Priviti, cititi, plangeti daca simtiti ca lacrimile va innadusa. Dar nu va speriati. Cancerul la san nu e contagios. Doar ignoranta poate fi contagioasa.

The SCAR Project

PS: Noi putem gasi timp sa mergem de doua ori pe an la ginecolog? Noi putem rupe 2 ore dintr-o dimineata pentru o intalnire cu mamologul? Eu sunt sigura ca putem.

 

2 gânduri despre „Breast cancer is not a pink ribbon

Lasă un răspuns

