La shopping dupa istorie

Ati fost la Memorial? La parada? La mars de protest?

Eu n-am fost. Am fost, in schimb, de diminicioara la shopping la piata de vechituri de langa Gara Feroviara, o adresa in fruntea listei mele de locuri unde poti sa gasesti lucruri ca lumea, in cazul in care nu-ti iese sa mergi in fiecare weekend la Odesa unde se afla cea mai mare piata de vechituri vazuta de mine vreodata (si am vazut cateva la viata mea).

Am cheltuit putin peste 100 de lei. Rochia si basmaua de lana au fost cele mai scumpe: 40 si respectiv 35 de lei. In rest, 5 – 10 lei pentru un obiect.

***

In caz ca va intrebati la ce bun adun atatea vechituri, sa stiti ca imi place foarte mult tot ce tine de vintage si in proiectele mele pentru viitorul apropiat intra deschiderea unui magazin virtual unde voi vinde celor pasionati lucrurile pe care le-am strans pe parcursul anilor.

3 gânduri despre „La shopping dupa istorie

    • Cand am fost eu, piata era situata nu departe de gara rutiera, vreo 2 statii la deal, pe jos sau cu troleul. E foarte mare, se intinde pe cateva strazi si foarte diversa, ca obiecte si preturi. Mie mi-a placut si planific sa mai trag o fuga pana acolo.

  1. Va urmaresc blogul de putin timp,si il descoper putin cite putin, dar va rog cind deschideti magazinul…face ti mi un semn. Ador tot ce e vechi…dar din pacate tare rar sunt in Chisinau…deci magazinul online zic eu e o idee care va fii foarte apreciata, in orce caz de mine ;)

Lasă un răspuns

