Pinterest vs tumblr…hmmm?

Ieri, Cristina, o cititoare fidela a acestui blog mi-a pus o intrebare la care ma gandesc pana acum. Si anume care e diferenta intre platformele Pinterest si tumblr.

Am incercat sa raspund, apoi, intrand in detalii, m-am blocat. Ei na, nu pot sa explic scurt, clar si cuprinzator o diferenta ce mie imi pare considerabila.

Si pentru ca 1) nu vreau sa las omul nesatisfacut, 2) vreau sa va ofer un micut cadou virtual (din astea pe care le ador la nebunie), va invit sa exploarati o pagina tumblr legendara Humans of New York. Simt, ca ea va explica cel mai bine Cristinei diferenta dintre Pinterest si tumblr.

PS: nu uitati sa treceti si pe la mine, la adresa Friday Morning Sun

foto: Humans of New York

Un gând despre „Pinterest vs tumblr…hmmm?

  1. Ha,ce fain sa deschid pagina ta ca deobicei

    (o fac cel putin odata pe zi,citeodata si mai multe ori ;)))ti-o spun pe secret – esti in lista favoritilor zilnici;))

    si sa ma regasesc in rolul personajului principal aproape ca…omitem subiectul temei Pinterest vs Tumblr ca neesentiala,atunci cind moi de fapt e eroina principala a topicului ;)))

    Anyways,mersi ca mi-ai raspuns atit de dragut si ca te-ai gindit la asta toata ziua.Chiar neaparat am sa-mi dezvolt si account-ul meu pe Tumblr.Sint o fana a fotografiei si daca e o platforma usor de folosit cred ca neaparat ne imprietenim.

    Esti foarte dragutza.

Lasă un răspuns

