Multumesc!

Mie nu-mi place sa dau sfaturi. Azi, insa, e soare si e cald si eu vreau sa dau sfaturi.

Luati un „post it”. Alegeti culoarea care va place sau cea pe care o aveti la indemana. Daca nu aveti aceste minuni de „post it”, luati orice bucatica de hartie. Si mai scotociti prin geanta, pe masa, sub pat sau la coleg pe birou si gasiti un pix, eventual un creion, o bucata de carbune sau o carioca. Asezati-va sau, daca va este comod, ramaneti in picioare si scrieti pe foita lucrurile pentru care sunteti azi recunoscator/toare. Scrieti orice fleac. Scrieti sincer.

Eu va promit,  dupa cateva saptamani de astfel de practica veti vedea lucrurile altfel.

PS: eu scriu prima propozitie automat, cu inima, nu cu mana si nici cu capul: „Multumesc pentru aceasta zi.”

PSS: eu adun aceste foite intr-o cutiuta.

foto: alegriphotos

Lasă un răspuns

