azi

sursa: aici

5 gânduri despre „azi

  1. Pagina nu a fost găsită « Alo… BEBE!

  2. deci,acesta e site-ul tau- colectie a chestiutelor faine pe vare le gasesti online?!
    eu am creat un account pe tumblr dar nu-l inteleg.Pinterest e foarte usor de fapt,poti salva orice poza care ti se pare deosebita pe accountul tau.

    iata-l pe al meu

  3. Diana,da eu vad multe poze de ale tale pe site acolo,inclusiv una cu o nunta fotografiata in fata Muzeului de Etnografie din Chisinau.E un site unde cine vrea contribuie cu ceva frumos frumos,sau e un fel de Pinterest ca nu prea inteleg.

    • eu nu inteleg Pinterestul :)
      tumblr e o alternativa usoara si fara bataie de cap a blogging-ului…al meu e cu poze- pot sa le postez pe ale mele, dar pot prelua si de la altii. mie imi place foarte mult aceasta platforma, incearc-o :)

Lasă un răspuns

