Vreau ca azi sa fie luni

Am fost zilele astea la tara. A trecut exact un an de la ultima mea vizita. Un an de viata, care de aici de unde sunt acum, in fata calculatorului, pare atat de mult. Dar, un an trece atat de repede.  Am simtit aceasta trecere pe pielea mea. Literalmente. Sau, mai degraba, nu am simtit-o…Unde e acel an? Da, am fost in colo si incoace, am decolat si aterizat de cateva ori, mi-am invins vreo doua frici, am trimis-o pe Ilinca la scoala, am cunoscut oameni formidabili, m-am detasat de alti oameni mai putin formidabili…Dar…unde e anul? Cele 365 de zile? Unde? Cine le-a vazut? Cine le-a pipait?

Stateam duminica pe aceeasi prispa de acum un an, cu aproape aceaasi lungime de par, cu aproape aceleasi vise si frici si ma gandeam ca e stranie, totusi, viata noastra. Stranie, nu in cel mai bun sens. Stranie in sensul ca avem un milion de posibilitati (a se citi „posibilitati infinite”), iar noi alegem sa stam nemiscati pe loc, in bataia vantului si, cu ceva noroc, sa contsientizam, sa simtim pe pielea noastra, cum a trecut „inca un an”.

Nu cumva azi e luni? Ca daca e luni, pot incepe o viata noua. Asa, ca la oameni, de la o luni…

Un gând despre „Vreau ca azi sa fie luni

Lasă un răspuns

