despre oamenii care gasesc cuvintele potrivite

Cred ca toti am trecut prin starea ceea in care parca stim exact ce facem, cum facem si de ce facem ceva, insa, nici in ruptul capului nu putem explica aceasta pozitie celor care, dupa parerea noastra, nu sunt initiati. Apoi, se intampla sa citim undeva sau sa vedem pe cineva care explica exact ceea ce noi ne framantam o viata intreaga sa explicam. Simplu, clar, deschis. Si atunci sarim si strigam „Uite, asa cred si eu! Exact asa! Parca eu vorbesc!”

***

Cam asta am simtit eu cand am ascultat acest discurs. Mare atentie la partea cu eductia copiilor. Parca i-am scris eu textul :)

Lasă un răspuns

