No comment

Veceurile din Gara de Nord sint mai curate decat singurul veceu destinat vizitatorilor din Centrul Mamei si Copilului (Blocul Pediatric).

In cel mai mare spital pentru copii din tara, pacientii se spala in lighenas cu apa incalzita in cratita.

In acelasi Bloc Pediatric, parterul a fost transformat in piata. Cu geherete si mese schioape care se indoaie sub belsugul din plastic toxic, cumparat intr-o veselie de parintii care vor sa-si linisteasca cumva copiii speriati.

Drumul spre Sectia de Internare e un coridor lung, incurcat, intunecat si rece. Asociere perfecta cu morga.

Nu stiu ce ar trebui sa scriu drept concluzie. No comment.

3 gânduri despre „No comment

  1. La numai 8 zile de la nastere, cusuta intre picioare si lipicioasa de la cele 40 de grade de afara, trei mame intr-un salon si inca 70 in toata sectia, ne spalam in ligheane de rand cu nou nascutii nostri. Am descoperit ca totusi era o baie in spital, bine dotata si aveau acces la ea doar comisiile control si unele privilegiate nustiu dupa ce criteriu. Am promis sa urlu, dar acolo sa nu mai ajung niciodata.

  2. Cristina, Slava Domnului, de data aceasta nu am avut nimic, erau doar niste teste. Insa, fata mea a fost internata acolo de 3 ori :(

    Apropo, cea mai curata si performanta sectie este cea de Reanimare…dar n-as dori nimanui sa ajunga sa vada curatenia de acolo :(

  3. O da,am avut si eu „onoarea”sa stau in acest oribil loc o noapte in viata noastra cu proaspatul bebelus.I’ll never forget it!Am fugit de acolo descult.
    JALE!alte cuvinte nu am.

    P.S.Sper ca nu ati avut o problema grava si sinteti sanatosi,daca tot mentionezi acest loc uitat de guvernanti;(

Lasă un răspuns

