Vintage baby

Vara trecuta am revizitat podurile bunicilor, care nu fusese scotocite de mine vreo 10 ani. Marea mi-a fost mirarea cand am gasit zeci de comori ascunse de ochii lumii care ar fi putut usor alcatui unul dintre aceste decoruri pentru camere de copii.

Intre timp, ma minunez de cat de putin e nevoie ca sa faci un spatiu sa arate bine si confortabil.

Voi mai aveti ceva obiecte de la bunici si strabunici?

PS: observati in ultima fotografie doua cosuri de plastic colorate, din alea de care erau cat duce carul pe timpul URSS? Eu tot am doua, unul dintre care l-am gasit azi langa o lada de gunoi. Ale mele sint albe. Cred ca de aceea ca in URSS nu erau culori, asa cum nu era nici sex.

foto: nicety, the boo and the boy, apartment therapy,

Lasă un răspuns

