2012

2012  a inceput promitator. Ilinca plangea cu lacrimi amare ca fituica cu dorinta scrisa pe ea a ars doar partial si ca anul care vine este  deja o istorie cu final ratat. Eu, la randul meu, m-am innecat cu o bucatica de servetel pe care am mazgalit doar doua cuvinte. Ambele se incepeau cu litera „d”. Simteam cum mi se lipise de gat hartiuta subtirica, ma rugam sa nu ma innec cu ea (intr-o zi voi povesti si despre fobia asta) si turnam sapmanie ca sa-mi salvez viata de la o eventuala asfixiere imaginara.

Afara era timp de razboi. In casa lacrimi, voci care incepeau sa se rasteasca, eu cu o bucata de hartie lipita de gat, gust de ars in gura, lumanarea din care toata parafina cursese pe fata de masa „cea de sarbatori”, iar la usa anul nou care parca se grabea sa dea buzna, neinvitat, nelatimp, nelalocul lui. Parca nu vede ca nu suntem gata?

***

2012 va fi un an bun. Necatand la…Putin grabit, usuratic, lipsit de maturitate si nedesciplinat. Dar cat e de frumoasa tineretea cu toate efectele sale secundare!

2012 va fi mai colorat si pentru asta sint o suta de motive! Firele de lina, calatoriile, concertele, iesirile, cartile, Ilinca, care va implini 8 ani, oamenii din jurul meu, care stiu sa fie insuportabili, dar fara care viata ar fi doar o apa lina. Adica balta.

***

In 2012 eu poate nu voi da lovitura. Stiti si voi, lovitura pe care fiecare si-o pregateste toata viata. Si apoi, am abia 30 de ani…

In 2012 posibil sa nu fac niciun pas care imi va schimba cursul vietii. In sensul cela ca poate nu ma voi marita cu un milionar si nici cariera mea nu v-a urca pe culmile Everestului si poate nici anul asta nu voi da jos cele 10 kg luate in ultimii 8 ani.

Cel mai probabil, ca in 2012 voi iubi acelasi om, care, evident, nu ma iubeste. Altfel ar fi prea simplu. Prea ca la toata lumea.

Dar, e posibil ca  in 2012, prin martie, sa ma satur sa iubesc acelasi om si sa incep sa iubesc alt om. Asta tot se poate intampla.

***

In 2012 se pot intampla un milion de lucruri diferite.

In 2012 poate sa nu se intample nimic diferit de 2011.

Solutii sint doua: ganditi in afara cutiutei sau ganditi in cutiuta.

Intre timp, primul lucru care trebuie sa-l fac anul asta e sa ma invat sa-l scriu corect. 1012…nu…2012.

La multi ani!

6 gânduri despre „2012

  1. Indraznet sa-ti fie 2012-le, Diana! Cu multe motive si fara nicio scuza. Cu increderea intreaga, deplina… si fara acel „dacă” dubitativ!
    Din suflet.

  2. Esti de-a dreptul fenomenala, te citesc cu sufletul la gura!

    Ilincutsei ii doresc sa ii aduca Mosul (mama, tata, bunei, unchii, etc.) tot ce si-a dorit, TIE sa arunci cele 10 kg pe care ti le doresti, in fine nu e atit de greu numai dorinta sa fie, fara motive (anti) ascunse, sa iubesti un barbat care te merita, si pe ‘celalalt’ sa il trimiti cit mai departe!

    Cu drag, Dia!

    diamoraru.blogspot.com

  3. Niciodata nu am facut un plan (NY resolutions), dar anul acesta am de gind sa fac. M-am convins ca cind ai un plan concret, acesta e mai usor de urmat. Cind ai totul asternut pe hirtie, parca e mai simplu de gasit solutii. Am deja 3 „puncte” in gind (toate 3 calatorii), dar ma mai gindesc o zi si fac lista.
    La multi ani!

Lasă un răspuns

