Promisiuni, promisiuni

A venit momentul adevarului.

Afisez mai jos lista de promisiuni facute anul trecut de Revelion cu rezultatul in dreptul fiecareia.

Sa vedem…

-Sa nu-mi cumpar nicio haina noua – hm…a durat exact 2 saptamani, dupa care am renuntat la aceasta idee utopica.

-Sa port mai multe rochii si fuste – aici am picat testul. Nu-mi ajung puteri dimineata sa caut fuste, sa le calc, sa le asortez cu tricouri. Las pe anul viitor!

-Sa nu-mi mai tund parul scurt – aproape! L-am scurtat doar de doua ori, dar era absolut necesar. Aceasta promisiune se muta pentru la anul.

-Sa nu fiu atat de defensiva – cred ca mi-a reusit. Partial.

-Sa invat sa ascult – inca invat!

-Sa nu iau chiar totul atat de serios – in proces!

-Sa calatoresc o data la fiecare 2 luni (indiferent unde) – unica promisiune pe care am onorat-o in mod religios! Cel mai curios e faptul ca atunci cand plecam nu ma gandeam la asta ca la un obiectiv, intotdeauna era cva spontan. Si, iata-ma la sfarsit de an cu o lista de locuri pe care le-am vizitat, le-am savurat, in care m-am simtit absolut diferit si care ma fac sa ma simt un om implinit in acest sfarsit de an.

-Sa descopar 3 orase noi – hmmmm…nici nu stiu. Redescoperirea oraselor se socoate?

-Sa citesc in fiecare seara – aproape. In schimb, am inceput sa citesc in troleibuz!

-Sa ascult mai des muzica – cred ca da.

-Sa fotografiez mai mult – da, deoarece am fost nevoita :)

-Sa-i citesc mai mult Ilincai – am schimbat tactica : acum Ilinca imi citeste seara!

-Sa-mi vad mai des prietenii – anul asta a fost special la capitolul „prieteni”: am cunoscut multi oameni noi, care mi-au devenit dragi. Asadar, cred ca DA, mi-am vazut mai des prietenii!

-Sa fac mai mult lucru manual etc. – da,da,da! De la impletit imi intepensesc uneori doua degete de la mana stanga. Mi-am luat si masina de cusut!

***

Pentru mine 2011 a fost un an productiv. Mi-am schimbat domeniul de activitate, am calatorit neasteptat de mult si frumos, mi-am invins frica de motociclete, intra-atat incat 140 km/ora nici nu le simteam, am redevenit om normal, cu ore de somn pe care eu le decid, am dat-o pe Ilinca la scoala, m-am despartit de oameni si lucruri care si-au pierdut din actualitate si care ocupau spatiul din jurul meu, mi-am vindut primul fular, a aparut Friday Knits si inca o mie de lucruri marunte din care e alcatuita viata noastra.

***

La multi ani, dragele mele!

4 gânduri despre „Promisiuni, promisiuni

  1. O buna parte din promisiuni au fost implinite asa ca Felicitari!
    Nu am facut niciodata vre-o lista, dar simt ca anul acesta trebuie. Sunte prea multe chestii care le las „pe mai tirziu” si asa si ramin….
    La multi ani!

Lasă un răspuns

