Mame care latra

– Ce-ai mancat?

-…

-De care salata?

-…

-Shi fel de vinigret? Salata de-ace rosie?

-…

-Di shi ai mancat vinigret? A? Di shi? Eu shi t-am spus? T-am spus sa maninci suba! Nu salata rosie! Si di shi n-ai mancat fasole?

-…

-Di shi n-ai incalzit fasolele? A? Di shi?

-…

-Eu tie dimineata ti-am dat instructiuni si tu nu le-ai urmat! Di shi n-ai sunat-o pe ma-sa pi domashnii? La sh ora ai venit acasa? A? La shi ora te-intreb?

-…

-Las’ ca vorbesc eu cu tine diseara acasa!

***

Discutia unei mame cu odrasla pe care a auzit-o jumate de troleibuz. Si era o femeie cu infatisare de om care nu bea, nu se drogheaza si pare adecvat. Pare. Am fost foarte nepoliticoasa si am intors capul sa ma uit la ea, deschis, cum isi injoseste copilul. Cat de mult trebuie sa te urasti ca sa-i vorbesti asa omului pe care l-ai adus pe lume? Cand vad asa femei, lobotomizate, acre, cu vorbe amare, imi apar ganduri extremiste.

Vreti o societate normala? De unde?

4 gânduri despre „Mame care latra

  1. ooo, asa mame sunt „pline de grija” pentru copilul lor, sunt cele mai „pricepute” la educat copiii si tot timpul gata sa te „invete” cum sa-ti cresti copilul tau. Se gasesc peste tot: in troleibus, in maxi taxi, la policlinica, dar cele mai agatatoare sunt cele care-ti sunt vecine. „eeei, dap al meu de-am mananca muraturi, s-oleac de vin i-am dat sa guste”

    • ihi :) am si eu asa o vecina! cand Ilinca avea 6 luni, ma „dadea la brazda”, ca fata ei, la 6 luni manca maliga cu branza, da eu tot „cu tita-n gura” :)

Lasă un răspuns

