Povesti pentru cei mari

In ultimile trei zile am scris ceva ce nicidecum nu puteam incheia. E o tema cu prea multe nuante, pe unele le-am trait, pe altele le-am vazut, dar pe toate le simt, de parca trec pe aceasi carare zi de zi.

In clipa in care am ajuns sa postez, mi-am dat seama ca nu vreau s-o fac aici, pentru a nu transforma acest blog, initial dedicat doar experientei mele de parinte, intr-un blog in care scrie mai mult o femeie si mai putin o mama. Asadar, am deschis o alta pagina, bibelouri. Acolo vor ajunge toate textele ce tin, in exclusivitate, de lumea celor mari.

Lasă un răspuns

