Despre marea depresie de iarna

Am acum o singura problema in viata. Aceasta problema nu ma lasa sa traiesc pe deplin, sa ma gandesc la sarbatorile ce vin, la dragostea ce ma astepta la un colt de strada si la toate micile placeri ale existentei. Problema mea se numeste „par”. Si, anume, parul care creste pe cap si care nu vrea sa ia nicio forma acceptata de registrul formelor estetice ale podoabelor capilare.

De cateva luni ma pregatesc moral sa trec pe la coafor. Mi-am gasit si coaforul (neaparat  coafor si nu coafeza, deoarece cred cu sfintenie ca numai un barbat poate face frumoasa o femeie). Insa, ziua cea mare inca nu a venit. Ma tin din rasputeri pe linia de plutire a parului care e aproape-aproape lung. Si care nu a fost lung de foarte multi ani. Par care a ajuns la un moment  dat la 0,5 cm. Apoi a fost blond. Foarte blond.

De un an traiesc in asteptarea miracolului care trebuie sa apara sund forma unui par lung, bucalat si stralucitor. Acest miracol, insa, ca si orice lucru extraordinar din viata noastra, intarzie sa vina. Parul meu a ajuns la o lungime care numai lunga nu poate fi numita, intr-o stare deplorabila, cu inceputuri de depresie, care se sfarseste de obicei in frizeria de langa bloc, unde cu 50 de lei iti faci dreptate sub forma unui cap eliberat de povara pletelor care nu vor sa se supuna.

Aseara am decis sa iau taurul de coarne si parul de varfuri. Am delegat o prietena, cu un par, evident, impecabil, sa ma programeze la coaforul care stie sa faca miracole. Acum stau cu o mana in buzunar, mototolind bancnota de 500 de lei care imi va schimba viata. Cel putin pana la urmatoarea lungime.

foto: cum, cum, cum unele femei arata fantastic cu un par aparent ciufulit, nespalat si neigrijit? Mélanie Thierry le are pe toate.

4 gânduri despre „Despre marea depresie de iarna

  1. :))) Maaare problema, intr-adevar!… Bine ca macar este singura din viata! :) Stiu ca nu e de ras, da’ ce sa-i faci, afara e o zi de vineri foarte frumoasa si insorita…

    Saptamana asta mi-am tuns si eu parul, dar, nestiind vorba ta inteleapta, am mers la o coafeza. Asa ca azi iti pot confirma spusele: „numai un barbat poate face frumoasa o femeie”. Punct! :)))

  2. :) In poze pe facebook nu as spune ca tu ai problema asta: capilara :) Ai un par ondulat (ca si al meu) creti neascultatori, dar care arata bine asa cum sunt ei :)) Si eu uneori am dorinta sa cresc parul de o lungime mai mare ca sa pot purta coafuri diverse insa cu cat mai lung imi creste cu atat mai rau se aranjeaza si uneori nici nu se observa ca e ondulat si atunci am ajuns la concluzia ca parul meu sta foarte bine taiat scurt, a la Halle Berry :D : e ondulat, usor de ingrijit, si forma usor poti sa-i dai cu diverse produse pentru par. Cred ca cauti o schimbare in sine si vrei sa incepi o fila noua cu un new look ;) Succese iti doresc!

    • Lina, merci! adevarul ca eu nu mai stiu ce sa schimb in general, deoarece am avut de toate, cu exceptia capului ras. Ai dreptate cand spui ca parul cret e greu sa-l cresti, deoarece el intotdeauna ajunge la o lungime de la care el nu mai evolueaza, ci se transforma intr-o „macealka” sovietica :)

      Poate, intr-adevar, caut o schimbare :) Desi, vreau par luuuuung ca la afrodita :)

Lasă un răspuns

