Prima piesa din decorul de Craciun

Chiar daca afara a venit primavara, Craciunul oricum e peste trei saptamani. Si, conform traditiei noastre de familie, in ajun de Sf. Nicolae am inceput sa decoram casa. Anul acesta, la fel ca si anii precedenti, am utilizat in primul rand obiectele ce se tavaleau, literalmente, prin apartament. De exemplu, aceasta plasa in care a fost invelit un buchet enorm de flori. I-am invartit sul cele trei fete, le-am infasurat cu fir de lana si am agatat ici-colo fulgusori. Triunghiul care a iesit se combina perfect cu bucataria noastra.

Voi ce decoratiuni faceti?

3 gânduri despre „Prima piesa din decorul de Craciun

    • Multumesc, Diana. Timp si eu gasesc doar serile/noptile caci nu vreau sa-l fur de la copii :) Dar inspiratia vine odata ce paseste Decembrie peste prag si te afli in goana de a crea lucrusoare care pastreaza caldura manelor tale…

  1. Frumoasa ti-a iesit coronita si forma e neobisnuita, dar e mult aer in ea si fulgusorii sunt puhavi imi place mult. E de mirare uneori ce frumusete poti face din materialele reciclabile :) Eu am inceput ceva inainte sa fac jucarii pentru bradut din fetru si coronita din crengute cu pomusoare am facut chiar ieri :) Intra pe blogul meu sa le vezi :)) http://linacross.blogspot.com/

Lasă un răspuns

