Idei de importat

Cand am dat de aceste fotografii am trait un „deja vu”. Imi pare atat de familiara amplasarea camerelor, ferestrelor, chiar si radiatoarele imi sunt cunsocute. Nu gasiti asemenari cu apartamentele noastre?

Aceeasi suprafata, acelasi spatiu pentru amenajari, acceasi cantitate de lumina prin geamuri. Dar, cata diferenta in decor! Ceea ce demonstreaza inca o data ca nu proiectarea apartamentelor este vina pentru toata lipsa noastra de gust si individualitate.

Acesta este un exemplu elocvent de cum putem amenaja un apartament altfel decat milioanele de apartamente din fosta URSS. Simplu, cu gust si pe bani putini.

foto: Rom 123

12 gânduri despre „Idei de importat

  1. Frumos interior. Imi plac suprafetele parca „invechite” dar dragut combinate. Desi atata alb confera o raceala nustiu cum… Dar nu-i o problema.
    In ciorapei de lina, cu patura in spate, canuta cu ceai intr-o mana, cartea in cealalta – si la citit direct la geam, linga calorifer.. Si un motan sa se mai incilceasca prin picioare… Super.

    • Sunt de acord ca atata alb parca raceste. Mie imi plac peretii mai colorati, in rest – imi place totul. Desi, la mine in casa e complet diferit :)

  2. Ador tipu asta de aranjamente. Nici tavan suspendat, nici tot felul de constructii din rigips pe pereti. Si eu mi-am adus de la ikea foarte multe. Mai ales pentru dormitor, camera copiilor si dressing – pentru depozitare. Daca mai vreti idei super faine – cautati pe net emisiuni de design de pe Fine Living Chanel.

    • pai, poate se apuca cineva sa se lecuiasca cu medicamentele potrivite :)
      Tania, daca de vorbit serios, e doar mai simplu si mai ieftin sa amenajezi anume asa casa.

  3. Gina, merci! Poate ai pomenit pe aici unde e casa ta, dar nu-mi amintesc, asa ca: unde e casa ta? vreau sa stiu daca sunt in Md oameni care au case sau apartamente diferite :)

    • Da, casa mea e in Chisinau. Nu e casa, e apartament :) Si inca mai sunt in proces de decorare :) Incerc s-o fac dupa principiul „simplu si frumos” si a trebuit sa cumpar mai multe piese de mobila sau de decor de la ikea bucuresti. Caci tot ce se vinde la Chisinau ori e foooooaaaaarte scump, ori e kitch, ori e inzorzonat.

      • da, chestia cu mobila e chiar aiurea la noi. daca vrei sa-ti faci ceva simplu la comanda iti iai o groaza de probleme pe cap. eu incerc sa caut prin poduri la rudele de la tara si sa aduc la chisinau.
        dar, si apartamentul meu e departe de ceea ce mi-as dori eu cu adevarat.

Lasă un răspuns

