Fereastra spre lume

79 Ideas

Ferestrele mici sunt elementul cel mai neinspirat in blocurile noastre. Nu ca altceva ar fi deosebit de inspirat.

Cu baia mica si camerele in care ti-i frica sa dai frau liber geniului creator, din grija pentru integritatea blocului, parca m-am obisnuit. Cu ferestrele mici, insa, nu ma pot obisnui. Eu, care intotdeauna caut lumina, deschidere, orizonturi, apusuri si rasarituri de soare, nu inteleg de ce noua ni se inchide perspectiva. Nu-i inteleg nici pe moldovenii care, din dorinta de a-si largi proprietatile, construiesc peste tot pereti, micsoreaza ferestrele, acopera balcoanele cu termopane, isi inchid accesul la oxigen, se baricadeaza si refuza sa vada lumea.

Atunci cand nu ai ceva te duci sa-l cauti in alta parte.

foto: daca apasati pe sursa veti gasi mai multe detalii despre aceste interioare extraordinare.

Un gând despre „Fereastra spre lume

  1. Eu la fel iubesc geamurile mari unde sa am parte de multa lumina si razele de soare sa ma alinte cum pot ele mai bine, un vis din copilarie este sa traiesc la mansarda si sa am acoperis din geam ca sa pot admira noaptea stelele…eh ..vise..dar cine stie poate va fi intr-o zi :) Acum sufar din cauza lipsei luminii deoarece ca si mamica mea care toata copilaria acoperea geamurile cu hirtie ca sa nu-i arda soarele perdelele apoi soacra mea (cu care traim la moment) are jaluzele la toate geamurile ca nu suporta lumina puternica si sa vezi ce fericire pentru mine cind nu este acasa si cum ridic jaluzelele si ma bucur ca un copil :)

Lasă un răspuns

