Noutati de la Friday Knits

Zarva mare in micul nostru atelier. Friday Knits e in proces de dobandire a unui logotip! Sunt entuziasmata, imi tremura putin sufletelul, de frica sa nu fac alegerea gresita, deoarece versiuni sunt multe, toate bune, iar eu sunt singurica si inca nu m-am invatat sa aleg. Nascuta in zodia balantei, ce mai!

Tot in aceasta saptamana am inceput sa lucrez la colectia de iarna! Colectia de iarna de la Friday Knits va insemna o invazie de lana 100%! M-am gandit, insa, si la cei cu sufletul si trupul mai sensibil. Pentru ei m-am aprovizionat cu amestece de lana si acril.

In fine, dragele mele, la iarna ii veti putea incalzi si pe dragii vostri, atunci cand ei vor fi departe de voi. Din atelierul Friday Knits vor iesi si produse pentru barbati deosebiti, asa cum ne plac noua.

Pentru update-uri frecvente, link-uri interesante si fotografii inspirationale, nu uitati sa trececi pe pagina Friday Knits de pe Facebook.

 

foto: French By Design

Lasă un răspuns

