Despre barbatul viselor mele

Am promis unei cititoare fidele ca voi scrie despre barbatul viselor mele. Iata…

Barbatului viselor mele ii plac aricii. El stie sa astepte momentul cand acestea isi culca acele si incep sa farnaie de placere.

Barbatul viselor mele are micile lui manii pentru care eu il iubesc pana la epuizare. Iar in clipele in care el nu ma vede, il urmaresc  din umbra cum isi musca unghiile sau aranjeaza toate creoaienele dupa marime.

Barbatul viselor mele e blond. Sau aproape blond. El rade cu toti dintii. Se imbraca omeneste. Face baie impreuna cu mine si stie cate linguri de zahar sa-mi puna in ceaiul negru.

Barbatul viselor mele e destept. Insa el nu stie care e diferenta intre Fellini si Mussolini.

Barbatul viselor mele se pricepe la tehnica. El poate desface o motocicleta in bucatele. Apoi, o poate strange la loc.

Barbatul viselor mele cere scuze chiar si atunci cand stie ca eu nu am dreptate. Iar eu nu am dreptate de aceea ca imi place cum el se scuza.

Barbatul viselor mele e onest. Si sincer. Chiar si cu pretul de a-mi musca genunchii de durerea celor stiute.

Barbatul viselor mele intelege ca imi plac si alti barbati. Si accepta acest fapt.

Barbatul viselor mele stie sa gateasca. Iar eu in bucatarie sunt doar a doua vioara.

Barbatul viselor mele aprinde lumanari si deschide o sticla de vin bun inainte de a privi un film vineri seara. Chiar si cu riscul ca eu voi stramba din nas si voi comenta ironic. Vezi punctul 1.

Barbatul viselor mele nu se sfieste s-o cunoasca pe mama.

Barbatul viselor mele suporta toate excursiile pe care le organizeaza tata in beciul sau. El iese de acolo vesel, dar niciodata beat.

Barbatul viselor mele se joaca cu Ilinca. Chiar daca eu il chem sa stea cu mine.

Barbatul viselor mele calatoreste. Uneori, langa el calatoresc si eu.

Barbatul viselor mele stie sa ma „puna la loc”. Ahhh, ce-mi plac aceste lectii de buna-purtare!

Barbatul viselor mele poate citi, tapa sau repara o microschema in timp ce eu stau aninata de gatul lui sau la el in brate.

Barbatul viselor mele e atletic. El adora sa mearga pe bicileta.

Barbatul viselor mele e bland cand vorbeste cu mama lui.

***

Barbatul viselor mele e un amestec intre Jude Law si Woody Harrelson.

2 gânduri despre „Despre barbatul viselor mele

Lasă un răspuns

