Frumuseteeeee

via BECOMING

via Cherish Maree Vintage

GiveMeFashionNow

Dupa o seara „incendiara” petrecuta online cu cineva care ar putea usor pretinde la titlul de „(aproape) barbatul visurilor mele”, m-am trezit mai motivata decat de obicei. Iar eu, cand sunt motivata de dimineata, imi indrept cretii, ma machiez ca o adevarata „pro” si scot de la naftalina vreo fusta sau rochie. Mama nu s-a putut abtine de la comentarii. Eu nu m-am putut abtine de la o replica acida.

***

Mama a avut dreptate. Ca de obicei. Cand o femeie iese gatita din casa, lumea din jurul ei se transforma. A mea e pe cale de transformare de dimineata, din clipa in care tatal unei colege a Ilincai, m-a ajuns din urma cu masina si mi-a propus, foarte incurcat, sa ma duca pana unde am nevoie. Politicos, dar cu zambet, l-am refuzat.

***

In fine, e placut sa fii aranjata si parfumata. Eu mai uit uneori de invetiile industriei cosmetice. Regasirile noastre, insa, sunt pe masura!

Intre timp, ma gandeam cum ar fi daca in zilele noastre femeile s-ar fi imbracat asa ca pe timpuri? Curat, elegant, cochet! Ah, ce vremuri de restriste mai traim…

2 gânduri despre „Frumuseteeeee

  1. bine, m-ai prins, urmatoarea postare va fi despre barbatul visurilor mele :)
    stiu si eu sentimentul cela pe care ti-l inspira „rochia+tocuri”. eu, slava domnului, inca nu am ajuns la asa performante…(ma imbrac asa doar la nunti si cumatrii :) poate de aceea ca nu vreau sa ma simt foarte responsabila din interior :)

    pt mine, combinatia perfecta e „blugi aproape rupti+ tocuri de 12 cm” sau „rochie, fusta diafana + cizme military”. imi plac contrastele :)

  2. Acuma se cere un articol despre „cum ar trebuie sa fie” barbatul visurilor mele.
    Ref la cum ne influienteaza imbracaminea/machiajul, daca merg in blugi la servici (vinerea se poate), ma simt lejer si too casual. Daca merg in rochie si tocuri cu parul aranjat frumos (nu coada si nu motsoc), vine asa o seriozitate si chiar responsabilitate din interior.

Lasă un răspuns

