Manusele, manusele

Azi mi-am scos manusile din geanta. M-a ajuns, vorba ceea. Pe langa manusele pe care le port, aveam in geanta si aceasta pereche de manusi finisate iesri seara. Culorile se combina perfect cu frunzele de afara, iar lana pura incalzeste, chiar daca degetele raman la aer liber. Detalii pe Friday Knits pe Facebook.

6 gânduri despre „Manusele, manusele

  1. Am incercat niste video de pe youtube, nu am prea inteles nimic :/ Vreau anume asa manusi, fara degete. Stiti cumva vre-un site unde se arata schematic macar cum sa incepi sa faci ochiurile?
    Mersi

    • site-uri nu am cautat, deoarece eu singura inteleg greu schemele sau tutorialele. am avut, insa, marea surpriza sa aud un barbat din familia mea spunandu-mi ca tutorialele rusesti de pe youtube sunt mai bune si ca el a inteles foarte usor cum se iau ochiurile :)))
      deci, increrca-le pe cele rusesti daca nu le-ai incercat!

Lasă un răspuns

