Baia, locul sfant din casa

desire to inspire

REMODELISTA

Design*Sponge

Prima impresie cand intru intr-un spatiu dedicat oamenilor (casa, cafenea, restaurant, hotel) se formeaza pe baza a ceea ce imi apare, nemijlocit, in fata ochilor. A doua impresie, pentru mine esentiala, se formeaza in baie. Oriunde m-as duce verific, in primul rand, baia. Si de cate ori cineva ma intreaba cum e in localul X sau Y, raspunsul este ” e OK, mancarea merge, baia insa e un dezastru” sau „au fost locuri unde am mancat mai bine, baia, insa…(!), baia merita vazuta”.

Cea mai inspirata baie am avut-o cand locuiam intr-un apartament construit pe timpul lui Hrusciov. Acolo totul era autentic. Lavoarul, podeaua acoperita cu gresie maronie, tevile si chiar dulapiorul, pe care l-am tarait de la balcon, unde petrecuse ultimii 20 de ani. Acum ii duc dorul baii mele verzui.

Nota: Postul este dedicat, in special, unei dragi prietene, pasionata de design interior si vesnic in cautare de idei noi. Toate pozele le-am ales gandindu-ma la reactia ei. Apropo, are o baie pentru care o invidiez.

PS: pentru mai multe idei vedeti si aceasta pagina.

Lasă un răspuns

