Biciclete, lazi si alte vise

Bicicletele sunt mica mea pasiune. Insasi ideea de bicicleta imi pare geniala. Iar unul din motivele dragostei mele oarbe pentru Amsterdam este prietenia  stransa a oamenilor de acolo cu aceasta minune a civilizatiei.

***

Biciletele pot fi diferite, colorate, cu zeci de accesorii, cu flori, cu cosuri si, preferatele mele, cu lada in fata. In lada bagi orice! Copii, cutii, bagaje, animale…In fine, ce ai si ce poti duce.

Iata asa o bicicleta face parte din lista mea cu dorinte. In lada il voi scoate la plimbare pe copilul numarul doi, inconjurat de cutii cu fulare pe care le voi lasa la oficiul postal. Cam asa. Ce viitor luminos ma asteapta!

foto: Babboe

2 gânduri despre „Biciclete, lazi si alte vise

  1. si visul meu este ca al unui copil care isi doreste nespus sa aiba o bicicleta cu care sa se plimbe usor si lin prin oras, cele prezentate de tine sunt fenomenale! sper si eu sa am ocazia sa vad Amsterdamul :)

Lasă un răspuns

