Cum am fost la un yard sale veritabil

In timp ce in Chisinau avea loc primul yard sale din aceasta toamna, pe care l-am neglijat de dragul descoperirii Odesei, acest oras parca a vrut sa-mi multumeasca pentru alegerea facuta…si sa ma surprinda intr-un mod pe care numai un om impatimit de vechituri poate sa-l aprecieze. Astfel, indreptandu-ma dintr-un punct A intr-un punct B al orasului, am zarit prin geamul troleibuzului o piata improvizata pe trotuarele unui cartier. Am sarit ca arsa chiar la prima statie! Nu pot rezista exploararii unei pieti de obiecte vintage majoritatea made in USSR.  Piata odesita e mai mare decat mi-am imaginat si mai diversa decat ma asteptam. Acolo gasesti de toate, mai ales daca ai un ochi antrenat si o elementara cunosatere a esteticii sovietice. Nu puteam sa-mi rup ochii de la multitudinea de nasturi vechi, de vesela, de carti, de fundite de care purtam in clasa intai si chiar de bijuterii din argint, de pe timul cand mama era studenta.

Cred ca e de la sine inteles ca nu m-am intors la Chisinau cu mana goala. Semanam mai degraba cu Mos Craciun care taraia in urma lui un sac cu daruri. Acest Mos Craciun era, insa, mai special, deoarece avea daruri doar pentru un singur copil: pentru mine.

Mai jos gasiti un „best of” adus din piata de vechituri de la Odesa.

Această prezentare necesită JavaScript.

3 gânduri despre „Cum am fost la un yard sale veritabil

  1. Diana, imi place sa citesc blogul tau :)) Daaaa, e interesant cate poate sa se adune in viata unui om, si apoi la batranete ori de saracie ori de atatea obiecte adunate pe parcursul vietii, sa le scoti din casa toate amintirile astea :))) Imi place mult desteptatorul :)

    • Merci, Lina!
      Stii, la astfel de targuri vand oameni diferiti. Sunt cei care o fac din nevoie, sunt cei care o fac pt socializare, plus ca mai castiga un ban si se debaraseaza de obiecte inutile, apoi sunt cei care chiar fac bani din asta, vanzand lucruri cautate de colectionari.

      Desteptatorul este una dintre cele mai faine chestii gasite in ultimii ani. Si merge inca :)

Lasă un răspuns

