Va veni si ziua cand voi avea atelierul meu

The Pursuit of Aestethic

Petitevanou

Keano Ross

79 Ideas

STYLE ESSENTIALS

79 Ideas

Visez sa am un atelier. Pentru inceput sunt gata sa ma multumesc cu un coltisor de lucru intr-o camera oarecare. Locul, in care acum lucrez seara de seara asupra proiectelor mele, este minuscul si incomod. Stau ghemuita ore in sir, pe un scaunel facut de bunicul pe timpul lui Papura-Voda. Dar, tac si fac. Cat timp nu ai nimic mai bun, te descurci cu ce ai si faci asa ca intr-o zi sa ai ceea ce e bun. Intre timp, visez, lucrez si caut idei pentru amenajarea viitorului atelier.

4 gânduri despre „Va veni si ziua cand voi avea atelierul meu

    • eu trebuie sa recunosc ca sunt indragosta de al treilea atelier. acolo e tot ce-mi place mie pe lumea asta: carti, biciclete, geamuri enorme…lipseste doar un pic de curatenie :)

  1. Atelierul tau va fi mai frumos decat tot ce am vazut aici, Diana. Pentru ca tu vei umple locul de substanta. Nu ma-ntreba pe ce ma bazez cand afirm asta – am eu un secret si un simt care nu prea m-a-nselat pana acum… ;)

Lasă un răspuns

