Orasul pe care l-am descoperit de ziua mea

Daca imi arata cineva aceste poze si ma intreba unde cred ca sunt facute, as fi ghicit mult si bine. Si cum niciodata nu e tarziu sa inveti si sa descoperi, am descoprit si eu o destinatie noua, chiar de ziua mea! Acum nu-mi doresc decat un lucru –  sa petrec tot anul din descoeprire in descoperire.

Ati ghicit orasul?

4 gânduri despre „Orasul pe care l-am descoperit de ziua mea

  1. Nu am fost niciodata in Odessa, dar cind am privit photo undeva am zarit stema Ukrainei si mn-am gandit la Odessa, apoi din postarea urmatoare am intrat pe blogul Natei Albot si te-am zarit acolo, am vazut ca ai fost pe la Odessa :))) Frumoase fotografii, sunt sigura ai petrecut timpul frumos :)

    • Lina, oras frumos! fotografiile arata doar realitatea :) Nu ma asteptam sa gasesc asa o Odesa: curata, frumoasa, moderna…Si doar la 4 ore de Chisinau.

Lasă un răspuns

