A venit, a venit toamna…facem rost de un fular!

Cel mai moale fular dintre toate pe care le-am facut pana acum. Si, probabil, cel mai drag sufletului…si gatului meu. Culoarea este intensa, de parca a-i deschide un sac cu boabe de cafea. Lipseste doar mirosul. Disponibil de azi.

5 gânduri despre „A venit, a venit toamna…facem rost de un fular!

  1. asa deci? Multumesc mult de comentariu. Eu nu ma pricep la calitatea atelor de impletit :) mohairul intradevar arata luxos :) Atele care le am eu „in colectie” :) toate contin un mic procent de lana si mi se pare ca pisca. In weekendul ce vine este Knitting and Stitching Show la Londra si voi merge acolo, numaidecat imi iau ceva mohair sa vad cum imi place sa-l port :D

      • Daa, eu il astept tot anul acest Show, care are loc intr-un palat imens (Alexandra Palace) cu arhitectura frumoasa, in care sunt pozitionate sute de mese cu diverse materiale pentru cei interesati in impletit si cusut. Merg acolo sa vad si sa cumpar stofe, seturi de brodat, ate de impletit, si ate de brodat vopsite manual, carti si reviste de brodat si impletit, scheme de brodat vestite americane sau frantuzesti, dantelute si multe multe lucruri interesante sa vad :) La unele mese mesteritele arata tehnici diverse si e interesant sa mai prinzi din meseria lor :) Linga palat care sta pe un deal e un parc frumos si daca vii cu copiii ei se relaxeaza in parc si privesc vestitele cladiri a Londrei care se vad de pe deal :)))

  2. asta e din mohair si e foarte, foarte moale. Mohairul nu pisca in genere, doar ca moliciunea si delicatetea lui depinde de cat acril are in componenta. Eu caut cu putin acril, asa arata mai luxos. Pisca doar lana bruta, putin prelucrata, cea din care torceau bunicile noastre.

Lasă un răspuns

