Debutul Ilincai pe youtube

Fata mea e pe Youtube! Si pe alte cateva canale nationale.

Ilinca e la al doilea spot publicitar. Taica-sau o vede deja star de cinema. Eu o vad top-model, cu mama alaturi la cele mai mari prezentari de moda. Vorba ceea, pasarea malai viseaza. Pana una alta, ne bucuram pentru ea. Si pentru micile ei onorarii. Cati copii se pot lauda ca au facut primii bani la 6 ani?

10 gânduri despre „Debutul Ilincai pe youtube

  1. Ilinca si reclama « Alo… BEBE!

  2. „Si ce cap frumos rasare,
    Nu-i al meu… Al meu e, oare?”
    Frumoasa esti, Ilincă! Capsorul potrivit la locul potrivit, in filmuletul asta.
    Spune-i mamei, te rog, ca vineri ne bem cafeaua impreuna – ea aici, eu… acolo. Mi-e tare dor de ea! Si-am cam ramas in urma cu scrisul…
    Sa nu uiti! ;)

Lasă un răspuns

