Cand casa devine centrul Universului

Sunt zile cand casa devine locul central in lumea mea. Atunci spal, rod, mut, arunc, decorez. Si cum timpul nu e prea generos cu mine, ma tin de legea celor 15 min de curatenie zilnice, preluata din Biblia femeilor care le reusesc pe toate. Azi dimineata, cat am asteptat taxi-ul, am resuit sa duc la capat curatenia inceputa ieri dimineata in baie. Mi-a placut aceasta tehnica. Acum chiar si in 5 minute pot curati un colt al casei. Important e sa-ti concentrezi atentia intr-un singur loc. E ca si cum te-ai invata sa mergi. Un pas micut dupa alt pas micut. Intr-un final ajungi undeva.

Dupa 5-15 minute de curatenie nervii raman la loc, casa arata decent, obiectele inutile sunt neutralizate, aerull devine mai transparent, copilul ramane fericit ca nu a fost terorizat cu o curatenie generala, care niciodata nu se termina. Iar mie imi ramane o zi intreaga pentru a face ceea ce-mi place cu adevarat.

***

Pentru maine am planuri mari. Care arata aproximativ ca fotografia de sus. Desi nu am nici pereti albi, nici podea alba, nici balcon deschis si nici fersetre frantuzesti. Dar, oricum cred ca ceva poate fi schimbat.

***

Imi place cand centrul Universului meu se muta acasa. Ma simt cel mai bine atunci. Linistita, impacata.

foto: NOT COOL YET

Lasă un răspuns

